از دیگر مزایای حذف یا کاهش مصرف کربوهیدرات کاهش سطح انسولین است که باعث می شود کلیه، سدیم و آب اضافی بدن را دفع کند. این فرآیند نفخ و آب اضافی بدن را از بین می برد. گاهی با این روش یا تخلیه آب اضافی بدن 5 کیلوگرم یا بیشتر، از وزن بدن کم می شود، مخصوصا در هفته های اول رژیم لاغری که هم آب بدن و هم چربی ها از وزن بدن کم می شود. مصرف کربوهیدرات ها را کم کنید تا به صورت خودکار کالری کمتری دریافت کنید و گرسنگی هم نکشید.هرکدام از وعده هایتان باید شامل یک منبع پروتئین، یک منبع چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات باشد. وقتی وعده های غذایی تان را این گونه بچینید به صورت خودکار مقدار مصرف کربوهیدرات به 20 تا 50 گرم در روز می رسد.

اهمیت خوردن مقدار زیادی پروتئین بسیار بالا است چون سرعت سوخت و ساز 80 تا 100 کالری در روز افزایش می یابد. همچنین خوردن غذاهای سرشار از پروتئین کمک می کند هوس های غذایی کمتر شوند و به سراغ غذاهای ناسالم نروید، چون احساس سیری می کنید و در پایان روز تا حدود 440 کالری کمتر غذا مصرف می کنید. در هنگام کاهش وزن، پروتئین تبدیل به سلطان مواد مغذی می شود.از اینکه بشقاب تان با این سبزیجات کم کربوهیدرات پر شود، هراسی نداشته باشید.بدون اینکه از 20 تا 50 کالری از میزان دریافتی تان فراتر برود.

در چنین رژیمی لازم نیست برای لاغر شدن ورزش کنید اما ورزش هم توصیه می شود. بهترین گزینه این است که 3 تا 4 مرتبه در هفته به باشگاه بروید. خودتان را گرم کنید و مقداری وزنه بزنید. اگر تازه باشگاه رفتن را شروع کرده اید از مربی کمک بخواهید. وزنه زدن میزان کالری سوزی را افزایش می دهد و مانع کندی سرعت سوخت و ساز می شود. متاسفانه افرادی که بدون ورزش رژیم می گیرند بعد از مدتی دچار مشکل کندی سرعت سوخت و ساز می شوند. تحقیقات روی رژیم های کم کربوهیدرات نشان داده است که در حین کم کردن چربی، عضله سازی نیز انجام می شود. اگر کار با وزنه برایتان ممکن نیست ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دویدن آهسته، دویدن با سرعت بالا، دوچرخه سواری و یا شنا را شدت دهید.

خرید قالب آوادا فارسی