تمرینات اینتروال به افزایش قدرت بدنی کمک می‌کنند. اگر می‌خواهید لاغر و سالم باشید، انجام ورزش‌های کاردیو یکی از واجبات است. اما دویدن یا دوچرخه سواری طولانی، میزان هورمون‌هایی که بافت عضلات را می شکنند، افزایش می‌دهد. برای قوی‌تر شدن و در عین حال لاغرتر شدن، تمرینات کاردیو را به صورت اینتروال انجام دهید. مثلا به تپه‌ای با شیب ملایم بروید و تا بالای آن را سریع بدوید (در حد چند دقیقه منظور است، نه طولانی)، سپس مسیر برگشت را، راه بروید. زمانی که دوباره آماده بودید، سریع بدوید. در اولین جلسه تمرین، نیمی از تعداد دفعاتی که فکر می‌کنید تا می‌توانید سریع بدوید را انجام دهید. در جلسه تمرینی بعدی، دو دفعه بیشتر از دفعه قبل، سریع و انفجاری بدوید.هر کاری که برای یک سمت از بدن انجام می‌دهید، باید برای سمت دیگر نیز انجام دهید. این قانون را در تمرینات دنبال کنید و از عدم تعادل بین عضلات بپرهیزید.

مجبور نیستید که حرکت متعادل کننده را درهمان جلسه تمرینی انجام دهید، اما باید در همان هفته انجام شود.در کل، از نسبت 2 به 1 در حرکات کششی و هل دادنی استفاده کنید. مثلا اگر پرس تخته را در روز دوشنبه انجام دادید، می‌توانید بارفیکس را در روز سه شنبه و حرکات مربوط به کشیدن از پهلو را در روز پنجشنبه انجام دهید.هر تمرین پرسی (pressing) دیگر که انجام می‌دهید نیز، باید از این فرمول پیروی کند.ممکن است فکر کنید که می‌دانید چطور باید حرکت‌های قدرتی را انجام داد (حرکات اشاره شده در تکنیک 1)، اما آیا مطمئن هستید؟

اسکات: اسکات را با فشار دادن باسن تا جای ممکن به عقب شروع کنید. قسمت پایینی پشت را خمیده نگه دارید تا کشش را در عضلات همسترینگ خودتان احساس کنید. زمانی که عضلات باسنتان خمیده است شروع به خم کردن زانوهایتان کنید و اسکات را پایین‌تر انجام دهید. این شیوه صحیح اسکات است و در همین فرم با حداکثر وزن ممکن اسکات بزنید.ددلیفت: همان حالتی را به خود بگیرید که در هنگام پریدن خواهید داشت. پاهایتان باید به دقت بر روی زمین قرار بگیرند. زمانی که خم شدید تا میله را بگیرید، باسن را پایین و پشتتان را صاف نگه دارید (انحنای طبیعی ستون فقرات را حفظ کنید). ضمن اینکه شانه‌هایتان دقیقا در راستای زانوهایتان قرار دارد.
خرید قالب آوادا فارسی