پیلاتس جزو رشته‌های ورزشی خیلی‌خیلی قدیمی است. این ورزش در سال 1920 توسط ژوزف پیلاتس پایه‌گذاری شد. پیلاتس متشکل از تمریناتی است که تمرکز آنها روی پیشرفت انعطاف و قدرت است؛ حرکات کنترل شده‌ای که بین بدن و مغزها‌ هارمونی فیزیکی ایجاد می‌کند و توانایی بدن را افزایش می‌دهد.این ورزش برای تمامی سنین مفید است. پیلاتس عضلات را تقویت می‌کند ولی باعث حجیم شدن آنها نمی‌شود و بدنی خوش‌فرم و منعطف با شکم تخت به شما می‌دهد.هر سئانس پیلاتس 60 دقیقه است. شما می‌توانید پیلاتس را به عنوان ورزش اصلی یا تکمیلی برای ورزش دیگر به کار گیرید. از دیگر فواید این رشته، کمک به بالا رفتن توان ذهنی، درمان دردهای مزمن پشت و کمر، صاف ایستادن و احساس جوانی است. این رشته برای تمامی مردان و زنان در هر سنی مناسب است.

باراسل در واقع انتقال حرکات باله از حالت ایستاده به حالت خوابیده و روی زمین است. کلمه فرانسوی Barre به فارسی به معنای میله و Sol به معنای زمین است. باراسل شامل بخشی از حرکات قدرتی و کششی باله است که روی عضلات نزدیک‌کننده و دورکننده ران به طور مداوم کار می‌کند بنابراین استقامتی نیز محسوب می‌شود. تمرینات باراسل باعث افزایش انعطاف‌پذیری، کاهش سایز به ویژه در قسمت پایین‌تنه (پاها، شکم و پهلوها) و کاهش وزن می‌شود.

کلاس بادی پامپ 60 دقیقه است و شامل 8 قسمت جداگانه با موزیک خاص برای هر گروه عضله‌ای و همچنین شامل 2 قسمت گرم کردن در اول کلاس و سرد کردن در آخر کلاس است. لوازم این کلاس شامل‌ هالترهای بدون وزنه، دیسک‌هایی با وزنه‌های مختلف و استپ است. در این کلاس شما می‌توانید چربی بسوزانید، قدرت بدنی خود را افزایش دهید و بدن خوش‌فرم و عضلانی به‌دست آورید. در این رشته حرکات بدنسازی مثل پرس‌ها و اسکوات و لیفت استفاده زیادی می‌شود. این رشته برای افرادی که زانودرد شدید یا کمردرد شدید دارند، توصیه نمی‌شود.اسپینینگ همان دوچرخه‌سواری است در فضای داخل سالن. هر قسمت از این دوچرخه قابلیت تنظیم با بدن فرد را دارد و شما می‌توانید با توجه به مقاومت و قدرت بدنی خود، آن را تغییر دهید.
خرید قالب آوادا فارسی